Bij Godu draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een vervelende ervaring hebben met onze service of een product, dan horen wij dit graag. Neem hiervoor contact op met de klantenservice@godu.nl, dan proberen we snel tot een oplossing te komen.
Natuurlijk kunt u uw klacht ook schriftelijk kenbaar maken, dit kan naar onderstaand adres. Voor een vlotte afhandeling van uw klacht, vragen we u om de onderstaande gegevens te vermelden:
1. Naam + adresgegevens
2. Order- of factuurnummer
3. Omschrijving van uw klacht
Godu BV
t.a.v. directie
Gooimeer 6-12
1411 DD Naarden
Zodra we uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Binnen 14 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging krijgt u een telefonische of schriftelijke reactie.
U kunt uw klacht ook aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.